Freyara beauty! Η εταιρεία από το εξωτερικό που μου έκλεψε την καρδιά

 Αγαπημένο μου beauty diary,🌺

Σήμερα θα σου μιλήσω για μια εταιρεία που έχω ανακαλύψει εδώ και ένα χρόνο και έχω πραγματικά ξετρελαθεί. Πρόκειται για την εταιρεία Freyara η οποία εξειδικεύεται στα πινέλα και τα προϊόντα μακιγιάζ!




Τα πινέλα της εταιρείας είναι από καλής ποιότητας συνθετική τρίχα με αποτέλεσμα το μακιγιάζ να απλώνεται ονειρεμένα! Όμως δεν είναι μόνο η ποιότητα της τρίχας που με έχει εντυπωσιάσει. Τα σχήματα αγκαλιάζουν ακριβώς το πρόσωπο και τις λεπτομέρειες στα μάτια με τέτοιο τρόπο που σε διευκολύνουν να χρησιμοποιήσεις οποιαδήποτε τεχνική! Πρέπει να σου εξομολογηθώ πως αν και τα έχω πλύνει πολλές φορές και κάποιες μάλιστα αρκετά βίαια δεν έχουν χάσει ούτε τρίχα. Και η τιμή τους εξαιρετική! Σκέφτομαι να πάρω μερικά σετ ακόμη για να έχω όταν χρειάζεται να βάψω πολλά άτομα.

Στα συν θέλω να σημειώσω πως είναι cruelty free, 100% vegan, not tested on animals, από απαλή premium συνθετική τρίχα, πυκνά και φουντωτά όσο πρέπει. Κατάλληλα τόσο για προσωπική όσο και για επαγγελματική χρήση!




Στη Freyara θα βρείτε σετ που σας παρέχουν και θήκες. Εγώ προτίμησα τη μαγνητική παραλληλόγραμμη θήκη για να μπορώ να τα αποθηκεύω χωρίς να σκονίζονται και να τα μεταφέρω με άνεση. Είναι και αυτή εξαιρετικής ποιότητας.







Ένα όμως ακόμη μυστικό της Freyara είναι τα καλλυντικά της. Δε θα ξεχάσω το εκπληκτικό μαύρο eyeliner με σατινέ τελειώμα. Γράφει τόσο εύκολα και καταλήγει σε πολύ λεπτή μυτούλα με αποτέλεσμα να μπορείς να τοποθετήσεις με ακρίβεια και λεπτομέρεια. Καλό είναι αν δεν έχεις χρησιμοποιήσει σκιές αν έχεις λιπαρό βλέφαρο να το περάσεις με ελάχιστη πουδρίτσα έτσι ώστε να μείνει το μακιγιάζ σου αναλλοίωτο! 





Άλλο ένα εκπληκτικό προϊόν είναι τα υγρά κραγιόν της εταιρείας και τα lip gloss! Τα υγρά κραγιόν έχουν απίστευτη διάρκεια και το χρώμα τους καλύπτει με ένα πέρασμα. Δεν κάνουν κομματάκια και μένουν απίστευτες ώρες στα χείλη χωρίς να τα ξεραίνουν όπως τα περισσότερα υγρά κραγιόν. Τα lip gloss από την άλλη δίνουν πλούσια λάμψη και όγκο στα χεϊλη όμως όπως όλα τα lip gloss θέλουν συχνή ανανέωση. Ένα κόστος που με χαρά πληρώνω καθώς κάθε φορά που τα ανανεώνω χαρίζω επιπλέον ενυδάτωση στα χείλη μου!

Εσύ λοιπόν τι λες; Θα δοκίμαζες κάποιο προϊόν από Freyara Beauty τώρα που διάβασες την εμπειρία μου; Αν ναι ποιο; Μακιγιάζ ή πινέλα σου τράβηξαν την προσοχή;

Σχόλια

  1. Εχω ακουσει πολλα γιανρα πινελα της συγκεκριμενης εταιρειας απο περσι κ εφοσον ειδα οτι δε περνανε τελωνειο θα τα τσεκαρω 🥰

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα βλέπω συχνά αλλά δεν είχα όλες αυτές τις πληροφορίες. Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις