Body Butter απο "Eolia Cosmetics"

Αγαπημένο μου beauty diary🌺,

Σήμερα θα σου γράψω για ένα προϊόν το οποίο χρησιμοποιώ καθημερινά όλο το διάστημα του lock down και έχει σώσει πραγματικά τα χεράκια μου! Πρόκειται για το body butter από eoliacosmetics το οποίο βγαίνει σε αρκετά αρώματα για να ικανοποιήσει όλα τα γούστα! 

Εγώ στην κατοχή μου έχω τα αρώματα σύκο & μέλι, πικραμύγδαλο και πεπόνι! Το τελευταίο διάστημα χρησιμοποιώ το σύκο & μέλι και επειδή κοντεύω να το τελειώσω θα περάσω στο πικραμύγδαλο για να φτάσω στο πεπόνι το καλοκαιράκι που πραγματικά με βάζει σε πολύ καλοκαιρινή διάθεση! Όλα τα body butters της εταιρείας έχουν μέσα βαλσαμέλαιο που όλοι ξέρουμε τις ευεργετικές του ιδιότητες! Το χρησιμοποιώ στα χεράκια ιδίως τώρα που ταλαιπωρούνται τόσο με τα πλυσίματα αλλά και σε όλα τα σκληρά σημεία όπως αγκώνες και γόνατα που χρειάζονται εξτρα ενυδάτωση και έχει πραγματική διαφορά! 

Εξτρά τιπάκι: βάζουμε body butter το βράδυ στα πέλματά και φοράμε καλτσάκια και το πρωί η διαφορά είναι αισθητή! Την ίδια μάσκα μπορούμε να την κάνουμε και στα χεράκια φορώντας γαντάκια! 😉

  @ ΑΘΗΝΑ (ATHENS) GREECE
Όλα τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στην Αφροδίτη Κασούτα. Οποιαδήποτε χρήση ή αναδημοσίευση μέρους ή όλου του άρθρου συμπεριλαμβανομένων των φωτογραφιών θα πρέπει να γίνεται μετά από γραπτή συνεννόηση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις