Δυο φυσικα προϊοντα για το μαυρισμα απο "IROKO NATURALS"

Αγαπημένο μου beauty diary🌺,

Σήμερα θα σου μιλήσω για δύο προϊόντα που θα με βοηθήσουν να μαυρίσω αλλά και να διατηρήσω το μαύρισμά μου από μία Ελληνική εταιρεία με φυσικά οργανικά προϊόντα με ποιότητα! Μιλάω φυσικά για την Iroko Naturals και για τα sun care bronze tanning oil και refreshing body & face relief gel.




Sun Care Bronze Tanning Oil: Πρόκειται για ένα λάδι μαυρίσματος με φυσικά έλαια μακαντάμια, αβοκάντο, καρότο και καρύδα. Παρέχει προστασία SPF 10. Επειδή αποτελείται από πολλά έλαια με διαφορετικό μοριακό βάρος πρέπει να το ανακινούμε καλά πριν από κάθε χρήση ώστε να παίρνουμε όλα τα συστατικά και όχι μόνο το πιο βαρύ έλαιο που βρίσκεται στην άκρη της αντλίας. Η μυρωδιά του μας απογειώνει και μας ταξιδεύει σε μέρη εξωτικά καθώς έχει τόνους καραμέλας και καρύδας. Ενώ παράλληλα τα διάφορα έλαια θα θρέψουν το δέρμα μας και θα αναδείξουν την καλύτερη όψη του! Δεν πρέπει να ξεχνάμε να το ανανεώνουμε συχνά ιδίως μετά από τη βουτιά μας και το σκούπισμα με την πετσέτα. 
Tip:  Τα λάδια μαυρίσματος συνιστώνται για τις πιο σκουρόχρωμες επιδερμίδες. Όμως εγώ ημερολόγιό μου που είμαι άσπρη σαν το γάλα λατρεύω να το χρησιμοποιώ στις μετακινήσεις μου στην πόλη  αλλά και στα απογευματινά μου μπάνια στη θάλασσα που ο ήλιος δεν είναι τόσο δυνατός! 😉

Refreshing Body & Face Relief Gel: Το προϊόν αυτό είναι ένα ανακουφιστικό διάφανο τζελ που θα δώσει στο δέρμα μας μετά την ηλιοθεραπεία την ενυδάτωση που του χρειάζεται! Όμως δε σταματάει εκεί. Περιέχει αλόη που με την καταπραϋντική της δράση μπορεί να μας βοηθήσει και σε ένα ελαφρύ ηλιακό έγκαυμα. Εκτός όμως από αλόη περιέχει και εκχύλισμα γαϊδουράγκαθου που προστατεύει από τις ελεύθερες ρίζες και τις τοξίνες στο δέρμα πριν προλάβουν να προξενήσουν βλάβες καθώς και εκχύλισμα αγγουριού που έχει αντιφλεγμονώδη δράση και βοηθά στη σύσφιξη της επιδερμίδας! Είναι ό,τι καλύτερο για να ανακουφίσουμε το ερεθισμένο δέρμα μας τώρα το καλοκαίρι και μου αρέσει πολύ που είναι κατάλληλο τόσο για το πρόσωπο όσο και για το σώμα!
Tip: Αν βάλουμε αυτό το προϊόν στο ψυγείο η ανακουφιστική αίσθηση που θα έχουμε κατά τη χρήση είναι ακόμη καλύτερη!😉


@ ΑΘΗΝΑ (ATHENS) GREECE

Όλα τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στην Αφροδίτη Κασούτα. Οποιαδήποτε χρήση ή αναδημοσίευση μέρους ή όλου του άρθρου συμπεριλαμβανομένων των φωτογραφιών θα πρέπει να γίνεται μετά από γραπτή συνεννόηση.



Σχόλια

  1. Νομίζω θα τα δοκιμάσω!Μου αρέσει να στηρίζω ελληνικά προϊόντα!!Θα πάρω το gel το ενυδατικο που σε ανακουφίζει από τα καψίματα γιατί έχω καεί λίγο από την πρώτη φορά που πήγα για μπάνιο.Μου κινησανε την περιέργεια σαν προϊόντα.Πολυ αναλυτική παρουσίαση! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά θα σε ανακουφίσει το gel! Δοκίμασε να το βάλεις στο ψυγείο και θα με θυμηθείς! 🌺

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις