"Olive Era" Cleansing Mask

Αγαπημένο μου beauty diary🌺,

Σήμερα θα σου γράψω για μια μάσκα καθαρισμού που δοκιμάζω τον τελευταίο καιρό και με έχει ενθουσιάσει! Πρόκειται για τη μάσκα με πράσινη άργιλο και βιολογικό ελαιόλαδο της @oliveera_cosmetics ! Είναι μια μάσκα που καθαρίζει το δέρμα ενώ παράλληλα παρέχει και κάποια ενυδάτωση με αποτέλεσμα να είναι φιλική για όλους τους τύπους δέρματος και για αυτό την έχω αγαπήσει και εγώ. Πιο συγκεκριμένα η μασκούλα αυτή περιέχει πράσινη άργιλο και εκχύλισμα σαπωνάριας για τον καθαρισμό ενώ παράλληλα έχει βιολογικό λάδι ελιάς, λάδι αργκάν, προβιταμίνη Β5, εκχυλίσματα αλόης, χαμομηλιού και πρόπολης για ενυδάτωση και αναζωογόνηση! Ένας φανταστικός συνδιασμός!




Tip😉: Όλοι γνωρίζουμε την καθαριστική δύναμη της πράσινης αργίλου. Όμως ήξερες ότι είναι πλούσια σε οξείδια του σιδήρου, τα οποία ενεργοποιούν την κυτταρική λειτουργία και μειώνουν την εμφάνιση των ρυτίδων; Για αυτό μη χάνεις καιρό βάλε κι εσύ στη ρουτίνα σου 1 έως 2 φορές την εβδομάδα τη χρήση της μάσκας με πράσινη άργιλο. Άπλωσέ τη σε πρόσωπο, λαιμό και ντεκολτέ αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών και άστη για περίπου 20 λεπτά να στεγνώσει! Εμένα η επιλογή μου είναι αυτή. Εσύ ποια καθαριστική μασκούλα χρησιμοποιείς;

 

@ ΑΘΗΝΑ (ATHENS) GREECE

Όλα τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στην Αφροδίτη Κασούτα. Οποιαδήποτε χρήση ή αναδημοσίευση μέρους ή όλου του άρθρου συμπεριλαμβανομένων των φωτογραφιών θα πρέπει να γίνεται μετά από γραπτή συνεννόηση.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις