Tea tree & lime scrub απο Ln handmade soaps

Αγαπημένο μου beauty diary, 🌺

Σήμερα θα σου γράψω για την ελληνική εταιρεία LN handmade soaps με τα 100% φυσικά προϊόντα της. Η εταιρεία ιδρύθηκε μόλις το 2018 και ο σκοπός της είναι να μας μυήσει στον κόσμο του φυσικού! Και αν αναρωτιέσαι το LN  τι σημαίνει, πολύ απλά είναι συντομογραφία του ονόματος της ιδρύτριας Ελένης Βαγγελάτου LN (Ελέν). Η εταιρεία ξεκίνησε με τα διάσημα 100% φυσικά σαπούνια της που παράγονται με αγνά συστατικά και ψυχρή μέθοδο σαπωνοποίησης. Μάλιστα έχει λανσάρει και "το σαπούνι του μήνα" με 12 διαφορετικά σαπουνάκια για τις ανάγκες κάθε εποχής. Όμως ημερολόγιό μου εγώ εδώ θα σου μιλήσω για τα scrub. Η εταιρεία έχει λανσάρει τρία scrub το Unscented, το Orange & Geranium και το Tea Tree & Lime Scrub. Εγώ έχω δοκιμάσει μόνο το τελευταίο και έχω ξετρελαθεί! Ελπίζω σύντομα να μου δωθεί η ευκαιρία να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα αυτής της τόσο ποιοτικής εταιρείας!

Tea Tree & Lime Scrub


Tea Tree & Lime Scrub: Πρόκειται για ένα scrub με καστανή ζάχαρη, πράσινο τσάι, λάδι αβοκάντο, αμυγδαλέλαιο, ελαιόλαδο, βιταμίνη Ε, αιθέρια έλαια tea tree & lime. Χάρη στα συστατικά του απολεπίζει, ενυδατώνει και καταπολεμά τα σπυράκια! Είναι 100% φυσικό προϊόν και είναι πολυχρηστικό μιας και είναι ιδανικό για χέρια, πρόσωπο και σώμα! Και πώς τα καφέρνει όλα αυτά; Με τα πιο αγνά συστατικά της φύσης. Οι χοντροί κόκκοι της καστανής ζάχαρης κάνουν μια πολύ αποτελεσματική και έντονη απολέπιση. Τα έλαια και η βιταμίνη Ε θρέφουν το δέρμα. Ενώ τα αιθέρια έλαια tea trea και lime με τις στυπτικές και αντισηπτικές τους ιδιότητες καταπολεμούν τα σπυράκια! Ό,τι καλύτερο για το δέρμα μας! Επιπλέον είναι σε οικολογική γυάλινη συσκευασία με καπάκι από ξύλο οξιάς! Τι άλλο να ζητήσει κανείς!

Tip: Όταν έχουμε ενεργά σπυράκια δεν τρίβουμε ποτέ πάνω τους το scrub ! Φροντίζουμε πάντα να τρίβουμε στις διπλανές περιοχές και απλά τοποθετούμε πάνω στα σπυράκια χωρίς καθόλου τρίψιμο ωστε να πάνε οι ιδιότητες των αιθέριων ελαίων tea tree & lime. Κάνοντάς το αυτό θα δούμε σταδιακά το πρόσωπό μας να ηρεμεί! 😉





@ ΑΘΗΝΑ (ATHENS) GREECE


Όλα τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στην Αφροδίτη Κασούτα. Οποιαδήποτε χρήση ή αναδημοσίευση μέρους ή όλου του άρθρου συμπεριλαμβανομένων των φωτογραφιών θα πρέπει να γίνεται μετά από γραπτή συνεννόηση.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις